اقامت اسلوونی با خرید ملک

 

اقامت اسلوونی با خرید ملک

اقامت اسلوونی با خرید ملک

 

خرید ملک در اسلوونی چقدر دشوار است؟

پس از عضویت در اتحادیه اروپا در سال 2004 ، شهروندان اتحادیه اروپا ممکن است بدون محدودیت در اسلوونی ملک خریداری کنند.

با این حال ، روش های خاصی در مورد تملک زمین های کشاورزی وجود دارد که برای همه اتباع خارجی اعمال می شود.

خارجی ها از فوریه 2003 و به صورت متقابل قادر به خرید ملک بوده اند.

متقابل یک اصل است که توسط وزارت دادگستری (وزارت دادگستری) بر اساس قانون متقابل (روزنامه رسمی شماره 9/99) تأیید می شود و هرگونه تلاش شهروند غیر اتحادیه اروپا برای خرید ملک نیاز به یک برنامه جدید برای ایجاد متقابل به وزارت دادگستری ، همراه است

کپی محضری پاسپورت ؛
بیانیه ای از هدف از دستیابی به دارایی (اقامت اولیه ، اقامت ثانویه ، فعالیت) ؛
سندی حاوی جزئیات املاک و مستغلات صادر شده توسط سازمان نقشه برداری و نقشه برداری ؛

هزینه اداری

 

قبل از خرید ملک در اسلوونی ، خریدار باید یک شماره مالیات و شماره EMSO (قابل مقایسه با شماره تأمین اجتماعی) از مقام محلی که ملک در آن واقع شده است ، بدست آورد.

این حدود سه روز طول می کشد.

حتی اگر خریدار در مورد یک ملک خاص تصمیم گرفته باشد ، یک مشاور املاک استخدام کنید.

وضعیت آژانسهای املاک (nepremicnine) توسط قانون جدید (2003) تنظیم شده است.

اکنون نمایندگان املاک باید مجوز و ثبت نام کرده و در امتحانات موفق شوند.

از لحاظ تئوری ، کیفیت کار آنها اکنون بیمه شده است.

سپس نماینده خریدار با فروشنده تماس گرفته و پیشنهاد خریدار را ارائه می دهد.

در صورت پذیرش ، مسکن ترتیب خرید و ترجمه قرارداد مقدماتی را می دهد. 10٪ ودیعه هنگام امضا پرداخت می شود.

سپس جستجوی عنوان انجام می شود. ثبت زمین در اسلوونی از یک سیستم مدرن استفاده می کند

و انجام مراقبت های لازم می تواند نسیم زیادی باشد و ممکن است فقط در دو روز کاری انجام شود! این که آیا خریدار تصمیم دارد شخصاً این کار را انجام دهد یا نماینده باید این کار را برای او انجام دهد ، اطمینان حاصل کنید که تمام اسناد ترجمه شده است تا از بروز هرگونه گرفتاری جلوگیری کند.

برای روند نهایی ، نماینده باید کپی جدیدی از ثبت ثبت زمین ، تأیید جامعه مبنی بر اینکه هیچ گونه حق اشتراکی علیه این ملک مطالبه نمی شود و ارزیابی رسمی برای پرداخت صحیح مالیات ، تهیه کند. وقتی همه اینها مرتب باشد ، خریدار و فروشنده قرارداد اصلی فروش را امضا می کنند و خریدار مانده مانده را با فروشنده پرداخت می کند.

برای انجام پنج روش لازم برای ثبت یک ملک در اسلوونی حدود 35 تا 64 روز طول می کشد.

 

پی نوشت ها به جدول هزینه های معامله / اقامت اسلوونی با خرید ملک

 

هزینه های معامله رفت و برگشت شامل تمام هزینه های خرید و سپس فروش مجدد یک ملک است – حق الزحمه وکلا ، هزینه دفاتر اسناد رسمی ، هزینه ثبت نام ، مالیات ، هزینه نمایندگی و غیره.

هزینه های ثبت نام:
هزینه های ثبت شامل پرداخت به اداره ثبت احوال و هزینه های ترجمه است.

این هزینه ها حداقل است و انتظار نمی رود بیش از 0.50٪ ارزش املاک باشد. هزینه ثبت ثبت زمین 0.5٪ ارزش ملک با حداکثر 80 یورو است. قوانین اسلوونی برای اطمینان از درک کامل خریدار از محتوای آنها ، لازم است ترجمه قرارداد خرید و سایر اسناد مربوطه (توسط مترجم دادگاه) ترجمه شود.

 

هزینه های اسناد رسمی: / اقامت اسلوونی با خرید ملک

طبق قانون املاک ، امضاهای مندرج در بند ثبت باید توسط یک دفتر اسناد رسمی تأیید شود. هر طرف هزینه دفتر اسناد رسمی خود را پرداخت می کند.

هزینه دفتر اسناد رسمی براساس برنامه زیر ، به علاوه 20٪ مالیات بر ارزش افزوده محاسبه می شود.
هزینه دفتر اسناد رسمی
ارزش ملک (€) نرخ (با احتساب 20٪ مالیات بر ارزش افزوده)
تا 4590 یورو 5 یورو
4590 یورو – 20655 یورو 14 یورو
20655 یورو – 68،850 یورو 23 یورو
68،850 یورو – 150،000 یورو 46 یورو
150،000 – 200،000 € 56 €
200،000 – 250،000 € 66 یورو
250،000 € – 300،000 € 76 €
300،000 € – 350،000 € 86 €
350،000 € – 400،000 € 96 یورو
بیش از 400000 یورو 100 یورو

هزینه کارگزار املاک و مستغلات خرید ملک در اسلوونی

هزینه های آژانس املاک توسط قانون کنترل می شود و حداکثر مجاز 4٪ به علاوه 20٪ مالیات بر ارزش افزوده است.

روال معمول این است که خریدار و فروشنده به طور مساوی صورتحساب را تقسیم می کنند.

مالیات انتقال / خرید ملک در اسلوونی

مالیات انتقال املاک و مستغلات 2٪ برای خرید املاک دست دوم محاسبه می شود ، در غیر این صورت مالیات بر ارزش افزوده اخذ می شود.

اقامت اسلوونی با خرید ملک

مشاوره رایگان وکلای گروه مهاجرتی  افتاب رسا در مورد راهکارها یا ارائه خدمات برای تجزیه و تحلیل و توسعه موقعیت قانونی

در مورد موضوعی که مشتری در هر جای دنیا مطرح می کند.
رازداری: قانون و اعتماد از ویژگی های فن آوری مدرن استفاده می کند تا سوابق و جزئیات هر مشتری را ایمن نگه دارد.
کارآیی و بهره وری: ارائه خدمات شخصی به روز از نظر استراتژیک برای موفقیت در کسب و کار شما.

 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها