ثبت شرکت در هلند

 

ثبت شرکت در هلند

ثبت شرکت در هلند

ثبت شرکت در هلند

هلند B.V. بیشترین شخص حقوقی در هلند برای انجام فعالیت های تجاری است.
در سال ۲۰۱۲ قانون شرکت هلندی ساده شد که در نتیجه روش ادغام BV هلند آسان شده و هزینه ادغام به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

به عنوان مثال ، دیگر حداقل سرمایه مورد نیاز وجود ندارد و همچنین الزام به ارائه صورتحساب بانکی پس از ادغام لغو شده است.

اکنون از لحاظ فنی امکان ترکیب یک شبه وجود دارد.

علاوه بر این ،

BV هنوز هم یکی از محبوب ترین نهادها است که به عنوان یک شرکت هلدینگ ، تأمین مالی یا حق امتیاز در ساختارهای بین المللی مورد استفاده قرار می گیرد ،

و با لغو “بند مسدود کننده” اجباری

(که انتقال آزاد سهام را ممنوع می کند) همچنین دارای تبدیل به یک فرم حقوقی بسیار مناسب برای یک صندوق سرمایه گذاری شوید.

در زیر ما روش ادغام یک BV هلندی را توضیح خواهیم داد ،

و در مورد موارد اصلی که هنگام راه اندازی BV هلندی باید در نظر گرفته شود توضیح می دهیم.

ما در پایان با یک مرور کلی از خدماتی که می توانیم از این لحاظ به شما ارائه دهیم ، نتیجه خواهیم داد.

شکل حقوقی BV هلندی / ثبت شرکت در هلند

“BV” یک شرکت خصوصی با مسئولیت محدود است ؛ به هلندی: “Besloten Vennootschap met beperkte aansprakelijkheid”.

در مقایسه با سایر حوزه های قضایی ، BV دارای ویژگی های مشابه “GmbH” آلمانی ، “LLC” آمریکایی یا انگلیسی است. “با مسئولیت محدود”

BV دارای شخصیت حقوقی است و دارای ارزش ویژه ای است که به سهام تقسیم می شود.

یک BV فقط می تواند سهام ثبت شده داشته باشد ، اما این سهام می توانند آزادانه قابل انتقال باشند.

سهامداران یک BV – به طور کلی – شخصاً مسئولیتی در قبال اقداماتی که به نام یا از طرف BV انجام می شود ، ندارند

و همچنین نمی توانند ملزم به تهیه وجوه بیشتر از آن بخشی از سرمایه که برای آن مشترک شده اند ، شوند.

مدیران قانونی می توانند به دلیل “اقدامات ناشایست مدیریت” (“onbehoorlijk bestuur”) ،

یا ترک برخی از تعهدات قانونی BV مانند اعمال آزمایش های خاص قبل از تقسیم سود ، مسئول باشند (در صورت توزیع BV نیز ممکن است مدیران قانونی مسئول باشند)

اندوخته (سود سهام) یا پرداخت شده در حالیکه BV نمی تواند به تعهدات مالی خود در سال پس از توزیع عمل کند) ، ثبت و انتشار به موقع صورتهای مالی BV در ثبت تجارت و غیره

BV ها مجاز هستند سرمایه سهام خود را با ارز دیگری غیر از یورو بیان کنند.

کلاسهای ویژه سهام از جمله سهام بدون حق رأی یا حق سود امکان پذیر است.

شرایط مورد نیاز برای یک BV هلندی / مراحل ثبت شرکت در هلند

هیچ شرط قانونی برای داشتن ماده BV در هلند وجود ندارد. تنها شرط قانونی این است که BV یک آدرس هلندی ثبت شده داشته باشد.


از نظر مالیاتی رعایت الزامات مربوط به مواد غذایی بسیار توصیه می شود. مواد مورد نیاز به شرح زیر است:


حداقل ۵۰٪ از مدیران قانونی و مدیرانی که مجاز به تصمیم گیری هستند (به عنوان مثال “اعضای هیئت مدیره”) باید مقیم هلند باشند.
این اعضای هیئت مدیره باید دانش حرفه ای لازم را برای انجام صحیح وظایف خود داشته باشند.
این شرکت باید دارای کارکنان واجد شرایط برای اجرای صحیح و ثبت معاملات انجام شده توسط شرکت باشد.
تصمیمات هیئت مدیره در هلند گرفته می شود.
حساب های اصلی بانکی در هلند نگهداری می شود (یا حداقل در خارج از آن کشور مدیریت می شود).
حسابداری در هلند انجام می شود.
هزینه های شرکت حداقل ۱۰۰۰۰۰ یورو است.
این شرکت دارای حداقل ۲۴ ماه دفتر اختصاصی با چنین امکاناتی است که فعالیتهای شرکت را می توان به صراحت در این دفتر اجرا کرد.

مسئله احتمالی اقامت مالیاتی دوگانه / “مدیریت موثر” / مراحل ثبت شرکت در هلند

از دیدگاه مالیات ، شرکتهایی که توصیه می شود اکثریت مدیران مقیم هلند را داشته باشند ، توصیه می شود.

برای شرکتهای عملیاتی این خطر به طور کلی دورتر است و حضور محلی تجارت در هلند در نظر گرفته می شود.

پارامتر اصلی برای تعیین محل اقامت مالیاتی یک شرکت BV ، ثبت رسمی به عنوان مقیم مالیات است.

به محض اینکه BV شما ادغام شود ، از نظر مقامات مالیاتی هلند ، به عنوان ماهیت مقیم مالیات هلند محسوب می شود (اصل ادغام).

با این حال ، هنگامی که یک مقام مالیاتی خارجی می تواند ادعا کند که “محل مدیریت موثر” BV واقع در کشور آنها واقع شده است ،

آنها ممکن است سعی کنند مالیات BV را به عنوان مالیات مقیم آن کشور مالیات دهند.

این یک اصل پذیرفته شده مالیات بین المللی است.

اکثر معاهدات مالیاتی منعقد شده توسط هلند پیش بینی می کنند که در صورت ادعای اقامت مالیاتی BV در هر دو کشور معاهده ،

این معاهده برای اعمال پیمان مالیاتی که بعنوان مقیم مالیاتی کشوری که “مدیریت موثر” آن واقع شده است ، اعمال خواهد شد.

اصطلاح “مدیریت موثر” اصطلاحی فنی است و اساساً به مکانی گفته می شود که تصمیمات کلیدی مدیریت یک شرکت از آنجا گرفته می شود.

این لزوماً مکانی نیست که در آن اداره و اداره می شود و فی نفسه همان مکانی نیست که تصمیمات روزمره (معمول) مدیریت شرکت در آن اتخاذ می شود.

عامل مهمی برای تعیین محل مدیریت م effectiveثر یک شرکت ، محل اقامت مدیر تصمیم گیرنده و در صورت بیش از یک مدیر ، محل اقامت اکثریت مدیران است.

این یک پارامتر مهم است ، اگرچه مهمترین آن نیست: مکان مدیریت موثر مکانی است که در آن مدیریت واقعی اعمال می شود ،

که لزوماً نباید با محل زندگی مدیر (ها) منطبق باشد.

برای هر شرکتی که در سطح بین المللی فعالیت می کند ، مدیریت ارشد می تواند در همه جا اقامت داشته باشد و به سراسر کشور سفر کند.

بنابراین کاملاً اجتناب ناپذیر است که تصمیمات مدیریت باید از راه دور ، از طریق ایمیل ، تلفن و غیره گرفته شود.

با این حال ، برای جلوگیری از مسائل مربوط به اقامت مالیات دوگانه که در بالا ذکر شد ، این واردات است که مرکز کلیه فعالیت های مربوط به امور BV در هلند واقع شده است.

عوامل دیگر عوامل مرتبط برای تعیین مکان موثر مدیریت عبارتند از:

کشور عضو
محل ثبت نام
پرسنل محل سکونت
محل دفتر فیزیکی
حساب بانکی اصلی
دفترداری

همانطور که در بالا گفته شد BV فقط می تواند مدیران مستقر در خارج از کشور داشته باشد.

در حالت ایده آل (یکی از مدیران) به یک مقیم مالیات در هلند تبدیل می شود.

اگر این امر عملی یا مطلوب نباشد ، “مکان موثر مدیریت” همچنان هلند در نظر گرفته خواهد شد

مشروط بر اینکه مدیر خارجی به طور منظم برای اداره امور BV و برای شرکت در جلسات هیئت مدیره ،

جلسات سهامداران در هلند باشد ، و غیره.

احزاب دیگری نیز وجود دارند که محل اقامت (آدرس ثبت شده) و خدمات مدیریت (مدیران قانونی) را ارائه می دهند.

ما شبکه گسترده ای از ارائه دهندگان خدمات حرفه ای و قابل اعتماد داریم که خدمات فوق را ارائه می دهند.

ما فقط با احزابی کار می کنیم که تجربه تجارت بین المللی را دارند و ثابت کرده اند که ارزش پول را ارائه می دهند.

در صورت تمایل می توانیم شما را به مهمانی های مناسب ارجاع دهیم یا ورودی آنها را هماهنگ کنیم.

حداقل سرمایه مورد نیاز برای BV هلند / مراحل ثبت شرکت در هلند

حداقل شرط سرمایه برای یک BV هلندی وجود ندارد.

دوره قبل از عضویت

به محض شروع روند ادغام ، در حال حاضر تجارت به نام BV امکان پذیر است. سپس BV ابتدا باید به عنوان “BV در اختلاط” در اتاق بازرگانی ثبت شود.

تا زمانی که روند ادغام به پایان نرسد ، “BV در اختلاط” در واقع یک شعبه / مشارکت ادغام کننده (ها) است.

هنگام تاسیس ، شرکت باید کلیه معاملات موسسین را که در دوره قبل از تعهد انجام داده اند ، تصویب کند. مدیران

/ شرکا شخصاً و به طور مشترک مسئولیت اعمال انجام شده در طول دوره قبل از تأسیس تا تصویب توسط BV را بر عهده دارند.

روش ادغام یک BV هلندی

مراحل زیر برای ترکیب BV لازم است: مراحل ثبت شرکت در هلند

مرحله ۱: پیشنهاد هزینه و قیمت تأییدیه

بر اساس خواسته ها و نیازهای خاص شما ، ما برای تحویل کلید واژه BV قیمت ثابت تعیین خواهیم کرد.

قبل از شروع فرآیند ادغام ، باید تأیید کنیم که شما با پیشنهاد هزینه ما موافقت می کنید. این کار را می توان با ایمیل برگشتی انجام داد.

برای ترخیص کالا از KYC ، ما باید اطلاعات و اسناد مربوط به مهمانی را که باید مشتری خود را در نظر بگیریم ، دریافت کنیم. معمولاً این ادغام کننده BV است.

در این صورت ، اطلاعات و اسناد مورد نیاز برای ادغام اکثر نیازهای ما را از این نظر پوشش می دهد.

پس از تأیید شما ، از شما می خواهیم که به عنوان پیش پرداخت کاری که توسط ما و سردفتر اسناد رسمی انجام می شود ، هزینه نگهدارنده را پرداخت کنید.

پس از دریافت این هزینه نگهدارنده ، مرحله ۲ را ادامه خواهیم داد.

مرحله ۲: درخواست اطلاعات و مستندات مورد نیاز است

ما لیستی از اطلاعات و اسناد مورد نیاز برای شروع روند ادغام را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

کپی گذرنامه و برخی از اسناد درخواستی ممکن است قانونی و همراه با آپوستیل باشد.

قانونی کردن گذرنامه ها همچنین می تواند بصورت حضوری انجام شود اما این امر مستلزم مراجعه شخصی به دفاتر یا دفاتر اسناد رسمی عمومی ما است.

مرحله ۳: پیش نویس اختیارات وکالت را ارائه دهید و از اسناد ثبت نام خارج شوید

پس از پردازش اطلاعات مورد نیاز ، پیش نویس اساسنامه BV و فرم ها و اسنادی را که برای تکمیل عضویت مانند وکالت نامه باید توسط شما ارائه شود ، در اختیار شما قرار می دهیم.

مرحله ۴: پایان کار ادغام

پس از تأیید مقالات و اسناد / فرم های امضا شده که در بالا ذکر شد ، BV می تواند از لحاظ فنی ادغام شود.

مرحله ۵: ثبت نام در اتاق بازرگانی و اداره مالیات هلند

مرحله آخر فرآیند ادغام ثبت BV در اتاق بازرگانی است. پس از ثبت نام در اتاق بازرگانی ، BV به طور خودکار در مقامات مالیاتی ثبت می شود.

 

شناسایی / مراحل ثبت شرکت در هلند

ما به نسخه های تصدیق شده / قانونی از گذرنامه های مدیران آینده BV ، مخترعین (در صورت وجود افراد) و UBO با علاقه واجد شرایط نیاز خواهیم داشت.

اگر عضو (مدیر) و مدیر (مدیر) آینده افراد باشند ، قانونی شدن می تواند در دفتر اسناد رسمی عمومی انجام شود.

 

اگر قرار است ادغام از راه دور انجام شود ، شخص ثالث واجد شرایط باید اسناد را قانونی کند .

اگر عضو شرکت سهامی باشد ، ما به یک نظر حقوقی در مورد وجود این شرکت

(به طور معمول کپی قانونی از ثبت تجارت خارجی) و شخص (مدیر) نماینده شرکت نیاز خواهیم داشت.

افتتاح حساب بانکی

برای BV ، دیگر هیچ حداقل سرمایه مورد نیاز اعمال نمی شود و از این رو ، BV از منظر حقوقی دیگر به حساب بانکی (هلندی) نیازی ندارد.

با این وجود ، در عمل کار با BV بدون حساب بانکی ، اگر نه عملاً غیرممکن ، بسیار دشوار خواهد بود.

حساب بانکی لزوماً نیازی به حساب بانکی هلند نیست ، اما یک حساب بانکی خارجی کار روزانه BV را پیچیده خواهد کرد.

طی دو سال گذشته ، بانک های هلند در مورد روش افتتاح حساب بانکی هلند سختگیرتر شده اند.

در هر صورت لازم است که مدیر (مدیران) شخصاً به بانک مراجعه کنند ، خود را شناسایی کرده و فرم های لازم را پر کنند.

بعلاوه ، بانکها نسبت به مدل تجاری BV ، حضور واقعی آن در هلند و ضرورت داشتن حساب بانکی هلند کاملاً حساس هستند.

ما با بانک های بزرگ بین المللی هلند (مانند ING ، ABN-AMRO ، رابوبانک ، دویچه بانک) ارتباط نزدیک داریم و می توانیم این روش را برای شما هماهنگ کنیم.

محدوده زمانی برای ادغام BV هلندی

روش کل ادغام یک BV هلندی به طور معمول می تواند طی دو روز انجام شود.

برای کل مراحل ، از جمله جمع آوری اطلاعات و اسناد لازم ، در تجربه ما باید یک دوره از یک تا دو هفته را در نظر بگیرید.

ما تأکید می کنیم که یک روش سریع امکان پذیر است.

به عنوان یک گزینه جایگزین برای روش ادغام ، ممکن است شخص بخواهد یک شرکت قفسه را خریداری کند.

ثبت BV در ثبت تجارت

پس از ادغام ، BV در ثبت تجارت اتاق بازرگانی ثبت می شود.

اتاق بازرگانی ثبت تجارت را که حاوی اطلاعاتی در مورد کلیه BV ها (و سایر نهادهای تجاری) در هلند است ، ثبت و یا ثبت شده است ،

مانند نام قانونی ، تاریخ تأسیس ، آدرس ثبت شده ، نام و اختیارات مدیران.

خاطرنشان می شود که نام و آدرس ۱۰۰٪ سهامداران در فهرست تجارت موجود است. در صورت عدم افشای هویت سهامدار ،

پیشنهاد می شود که سهام در اختیار شخص ثالث هلندی یا خارجی باشد.

لطفاً توجه داشته باشید که از سپتامبر ۲۰۲۰ صاحب اصلی نهایی شرکت

(یعنی افرادی که مستقیماً ۲۵٪ یا بیشتر سهام را در اختیار دارند) باید در ثبت UBO ثبت نام کنند.

اطلاعات موجود در فهرست تجارت برای عموم آزاد است.

در تجارت روزمره ، ثبت تجارت منبع مهمی از اطلاعات برای شرکای تجاری احتمالی است و در هلند معمول است که قبل از تجارت با ثبت تجارت مشورت می شود.

ثبت نام مالکان نهایی سودمند BV

بر اساس چهارمین بخشنامه اتحادیه اروپا در زمینه مبارزه با پولشویی ، ثبت UBO از ۲۷ سپتامبر سال ۲۰۲۰ در حال اجرا است.

ثبت نام UBO هلند شامل اطلاعاتی در مورد داشتن UBO با بهره مستقیم یا غیر مستقیم ۲۵٪

یا بیشتر در BV هلند است ( یا سایر نهادهای واجد شرایط هلندی).

فقط بخشی از این اطلاعات توسط عموم قابل دسترسی است.

ثبت نام در مقامات مالیاتی

در صورت استخدام یا استخدام کارمندان در این گروه ، BV باید در مقامات مالیاتی هلند و همچنین در اداره بیمه اجتماعی ثبت شود.

ثبت مالیات در اصل با اولین ثبت نام BV در اتاق بازرگانی به طور خودکار انجام می شود.

برای دریافت شماره مالیات بر ارزش افزوده در بیشتر موارد درخواست جداگانه ثبت نام لازم است.

ما می توانیم روند ثبت نام را برای شما کنترل کنیم تا از ثبت نام مناسب اطمینان حاصل کنیم.

الزامات اداره و بایگانی یک BV هلندی

در واقع هر BV هلندی تعهد مداوم خود را در حفظ و نگهداری اداره ، ثبت نام برای اهداف مالیاتی و ثبت اظهارنامه های مالیاتی دوره ای دارد.

دولت مبنای تهیه صورتهای مالی سالانه را مطابق با GAAP هلند تشکیل می دهد.

صورت های مالی سالانه همچنین می تواند براساس IFRS باشد ، اما پس از آن یک حسابرسی قانونی مورد نیاز است.

پس از پایان سال مجمع عمومی سهامداران باید صورتهای مالی را که توسط هیئت مدیره ارائه شده است تصویب کرده

و هیئت مدیره را از هرگونه مسئولیت در این زمینه خالی کند.

نسخه مختصر صورتهای مالی باید برای چاپ در اتاق بازرگانی هلند ارسال شود

هزینه ثبت نام / مراحل ثبت شرکت در هلند

 

هزینه عضویت به پارامترهای مختلفی از جمله حجم سرمایه اسمی ، تعداد شرکت های سرمایه گذار

/ مدیران ، مقررات خاص مورد نیاز در مقالات و غیره بستگی دارد.

هزینه کل استفاده از BV استاندارد در حدود ۱۰۰۰ تا ۲۵۰۰ یورو (بدون مالیات بر ارزش افزوده) است

که شامل ترجمه انگلیسی اساسنامه / اساسنامه می باشد. هزینه های ما برای مشاوره ، هماهنگی و غیره به زمان سپری شده بستگی دارد.

اگر شرایط خاصی پیش نیاید ، آنها معمولاً بین ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ یورو (بدون مالیات بر ارزش افزوده) برای هر شرکت متفاوت هستند.

ما با دفاتر اسناد رسمی عمومی مختلف اعتماد داریم.

ما فقط با احزابی کار می کنیم که تجربه کار در تجارت بین الملل را دارند و ثابت کرده اند که پول خود را ارائه می دهند.

ما می توانیم شما را به احزاب مناسب ارجاع دهیم یا از طرف شما روند ادغام را هماهنگ کنیم.

چه کار میتوانیم برایتان بکنیم ؟

ما روزانه توسط افراد غیر مقیم (شرکت ها و اشخاص) که می خواهند یک BV هلند را در اختیار داشته باشند ، مشغول به کار هستیم.

این کار معمولاً با موجودی برنامه ای برای BV و عواقب احتمالی مالیات و الزامات انطباق مالیاتی آغاز می شود.

پس از اتخاذ تصمیم برای راه اندازی BV ، می توانیم از طرف شما اجرا و ترتیب دهیم.

پس از راه اندازی BV ، می توانیم ثبت مالیات را کنترل کرده و اداره ، حقوق و دستمزد و امور مربوط به رعایت مالیات را کنترل کنیم.

مراحل ثبت شرکت در هلند

 

  •  

 

ادرس ما در اینستاگرام

 

برای مشاوره وکسب اطلاعات بیشتر و دانستن نظر کارشناسان خبره موسسه با ما تماس بگیرید

☎️☎️☎️☎️☎️

+982126293407

+982126293421

 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها